Cél

A stratégiai tervezés azon gyakorlati ismereteinek alkalmazása, amelyek révén a munkatársak alkalmassá válnak szervezetük, saját vállalkozásuk, divíziójuk, csapatuk tervezési folyamatait tovább javítására, még hatékonyabbá és mérhetőbbé tételére.

A program felöleli a mai menedzsment széles eszköztárát az elérendő célok módszeres kitűzésétől és a kritikus sikertényezők meghatározásától – a szervezeti kultúra vizsgálatán és a belső ügyfelek azonosításán át – a fő mozgatórugók és egyedi képességek értékeléséig.

A folyamat végére közösen kidolgozott jövőkép, küldetés, versenyelemzés, valamint akcióterv és kockázati terv készül, melyek biztosítják a tanultak gyakorlati megvalósítását, valamint az előrehaladás folyamatos ellenőrzését.

    Költség

    A program díja akár nettó 780 ezer Ft-tól.

    Az adatok tájékoztató jellegűek. Az árak egy tanácsadóval, magyar nyelvű, magyarországi teljesítésre irányadók. Egyedi ajánlatkéréssel várjuk jelentkezését.

    Eredmények

    • egységes jövőkép kialakítása
    • akciótervek kidolgozása
    • a versenyelőnyök jobb kiaknázása
    • stabilabb piaci jelenlét
    • a távlatos gondolkodás erősítése

    Vezető oktató

        • Dr. Horváth Endre, Ph.D. főiskolai tanár (College Professor)
        • 30 év oktatói (Corvinus, IBS, BGE, METU) és 25 év menedzseri (IBM, Freudenberg, Euronet) tapasztalat
        • Stratégiaalkotás az információs társadalomban című tanulmány szerzője
        • MTA köztestületi tag, a Mensa és az AIEST korábbi tagja

    Program

     Tematika

      1. stratégiai ügyek azonosítása, kultúra vizsgálata, érintettek azonosítása
      2. mozgatórugók, egyediségek meghatározása, jövőkép és küldetés
      3. versenyhelyzet elemzése, kritikus sikertényezők, adottságok feltárása
      4. eltéréselemzés, akciótervezés, kockázati terv